Träd-fällar-dag

Hej. Vaknade redan kl 7 i morse. Kan ha berott på att det blev väldigt tidig sänggång igår kväll. Var totalt slut. Dagen har än så länge bara inneburit jobb =) Men så underbart att få vara ute i solen och arbeta. Hela familjen har klippt träd samt fällt ett stort träd. Att kånka tunga grenar har varit rena rama styrketränngen ska jag säga. Jag la mig i solen ett tag och höll på att somna.

Senare idag ska AC och jag ge oss ut på ett löppass. De underbara och omtalade 15 s intervallerna hägrar. Gah. Ska springa i skogen vilket känns skönt. Måste ändå säga att det känns väldigt lugnt nu med fysen. Ett pass per dag är faktiskt helt okej. Nästa vecka är det "vila" och vi har ingen kollektiv träning. Konstigt.

Åh nu ska jag fortsätta gå ut och njuta av det här fantastiska vädret.

Tjingeling.
ps. bilder kommer..i promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0