Torsdag

Redan torsdag - den här veckan rullade på ganska bra iallafall. Nu har både jag och min syster opererat vår närsynthet med laser. (Novius ögonklinik. Rekommenderas)Det känns fortfarande overkligt. Jag är fortfarande röd i ögonen, men det försvinner långsamt. "Blödningen" låg ovanför iris och nu rinner det sakta men säkert bort - men tyvärr nedåt vilket innebär att det syns. Men det är värt. Börjar känna mig helt i ögat nu. Första dagarna gick man med någon slags spänningskänsla i ögonen, som att de jobbade dubbel så mycket som de måste. Men allt eftersom lär sig ögat att slappna av. Nu känns det bara bra. Var även torr i ögonen på mornar samt kvällar, men igår kändes det inte alls torrt - så jag är glad :)

Jag vill sminka mina ögon!!!
Men 2 veckor till ska jag gå utan smink, och det stör mig lite. Men bara lite.

Idag ska jag träffa lagets fystränare kl 17 på Bolero. Vi ska lägga upp sommaren träna-tills-du-dör-pass. Spännande. Men jag är taggad. Jag gillar när det kommer lite annorlunda intervaller och gymövningar. Man behöver lite ombyte ibland. Så det så.

På lördag blir det Gröna Lund och 5-kamp. Jipiiiii!


Kommentarer
Postat av: Sara

Dom blir vanligare och vanligare, dalmatiner. Men det finns ofta flera på samma ort.

Sharpei tycker jag är otroligt vackra! Så söt och go, men sharpeifebern är inte rolig!



2009-05-28 @ 07:46:38
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Therese - Lurans blogg

Vilke kul idé med vego paketet, tack igen för tipset! Kram!

2009-05-28 @ 08:31:20
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sara

Vad är buzzador för ngt? Inte hört talas om.

Är det inte mkt jobb med en sharpei?

2009-05-28 @ 09:46:53
URL: http://dizela.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, det är värt att investera i en lite bättre kamera, har längtat efter en systemkamera hur länge som helst nu =)

Det är min lillasyrras råtta, hon har 3 st små rackare!

Skönt att ögonen börjar kännas bättre =) är väll lite besvär för en så stor förbättring av synen!

2009-05-28 @ 14:04:41
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0