Thai/filmkväll

Godkväll, lite update efter kvällens filmkväll. Det började dock med att jag blev lite stressad över att jag inte skulle vara hemma då C och L kom hem till mig. Det blev nämligen så att jag hämtade Ebba hos mormor och morfar. Hon var i vanlig ordning duktig. Men detta skällande då bussen åker fram *suck*


Vilken raring hon är :)

Det hela slutade bra. Jag hann i tid tack vare L och C som hämtade mig med bilen :) hihi.

Thaimaten inhandlades nere vid AGA och den får mycket bra betyg. Tog kycklingspett med jordnötssås och ris. Gott.

Sedan var det dags för film och AC + C fick chansen att välja film nere på ICA. Det tog (typ) 1h och efter mycket om och men blev det filmen "stepbrother". Mycket skratt ska sägas....OCH...mycket "fula" ord. Hade jag räknat ordet f*ck i filmen hade jag garanterat kommit upp i tvåsiffrigt :) Varför blir det alltid dessa filmer *haha*

Plutten är alltså hos mig nu. Han har varit med hela kvällen. Tar små flygturer ibland. Ut till köket och tillbaka - myror i fjädrarna antar jag :) haha! Söt är han iallafall...och envis.


Plutten ♥ Daimtårta = sant.

Lovade er en bild från vår dukning på vårlunchen. Here it´s :)


Fin dukning tycker jag, väldigt nöjd måste jag säga *blink*


Kommentarer
Postat av: Karin

Naaaw ...gullig bild på fågeln där.. Konstigt att ägaren inte polisanmält det...

2009-05-07 @ 13:43:27
URL: http://lightelegance.blogg.se/
Postat av: Sandra

Gud vad fin dukningen var :) Stepbrothers är bra och väldigt rolig tycker jag.

2009-05-08 @ 13:12:38
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0