Städnoja?

Direkt efter jobbet åkte jag hem och lagade lite lättare mat. Eftersom det inte var träning idag kände jag att räckte. Medan brödet var i ugnen tog jag fram dammsugaren och golvmoppen. Kunde klappa mig själv på axeln när alla golv var dammsugna och tvättade. Det kändes faktiskt riktigt bra för jag har verkligen kännt att det var behövligt. Phu.


 
Mätt och känslan av att vara duktig gick jag hem till mamma och pappa. Vi fikade och jag gosade med Gonzo och Ebba :) Städnojan var fortfarande hög och det slutade med att jag städade ur hela Gonzos bur; pinnar, galler etc. Så ikväll blir det myspys för Gonzo :)

Har precis varit ute med Ebba. Vädret är verkligen trist, och det är rent ut sagt svinkallt. Men Ebba gjorde det hon skulle och nu ligger hon i sin säng - nöjd och belåten.

Haaaaa....imorgon operation!

Kommentarer
Postat av: Åsa

jag fick inte så fria tyglar :) mest lite rolig och annorlunda uppvärmning, sen var det teknikträning och stenhård fys. älska att se andra trötta ut sig :)

2009-05-18 @ 21:32:36
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ebba är dina föräldrars hund vad jag har fattat det som, men är Gonzo också deras?

2009-05-20 @ 14:39:51
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0