Staden

Mötte upp L och C inne i stan. Det blev sushirestaurang direkt eftersom både Ac och jag höll på att hungra ihjäl :) Kungsgatan hade en sushirestaurang som var helt okej.


Jag och bästa L




AC och Christian i sina snygga (läs fula) badmössor

Det blev även ett besök på den italienska glassbaren i Gallerian. Mums. Tog två stora kulor hallon och panacotta. Men man blir så fruktansvärt mätt. Vi rullade hur som helst vidare. Blev ett besök på Åhléns City samt lite andra affären. Blev inte så mycket shopping för min del dock. Blev två ansiktsmaskar på Kicks dock. En med choklad och en annan med mer värmande effekt. Herregud, det luktar verkligen choklad i hela mitt ansikte. Haha.

Nu har jag fått AC till mig för lite film. Blev Irene Huss deckare med filmen Nattrond. Älskar som sagt svenska deckare - om ni inte redan märkt det.

Plutten är just nu ganska självständig. Han sitter på stolen här i vardagsrummet och flöjtar. Gud vad jag tycker om den parveln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0