Sol + lathet = rött

Dagen har varit otroligt slapp men välbehövlig. Den gången på dagen jag gjorde något ansträngande var under löppasset. Det var 1km-intervaller och jag var minst sagt helt färdig efteråt. Gah. Att man kan bli så trött. Helt utpumpad. Men kan ha berott på att jag suttit i solen hela dagen. Kanske. Det var iallafall otroligt skönt efteråt.


En skogspromenad med Ebba.

Har ätit gott med familjen ikväll. Nu är jag totalt genomtrött. Antar att det är pga. solen, luften och träningen. Jag kommer somna tidigt ikväll. Skulle nog kunna somna nu om jag fick :)

Kom ihåg att ni mer än gärna får hjälpa till att sprida budskapet om Plutten.
Emelie har redan varit rar och lagt ut det på sin blogg. Gör det du med.


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ur welcome, ni får kanske skänka bort honom till någon liten tjeja? Han kan säkert ha flugit långt hemmifrån. Kan tänka att Gonzo inte vill ha en rivalist i sitt hus, det brukar väl vara så oftast tror jag. Lycka till.

2009-05-02 @ 11:31:01
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: Sandra

Svar: Jaha på Vätö, jag har landställe i Grisslehamn.. eller jag kommer därifrån från början och nu är jag där varannan helg ungefär och hälsar på min familj :)

2009-05-05 @ 12:29:15
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0