Shopping

Lördag - en fullmatad lördag. Pappa och jag åkte iväg redan vid 9.40 för att hämta en byrå som jag reserverat på Antikboden. Jag har länge letat efter en byrå som ska vara lagom bred för att passa in i min hall. Blev så glad när jag hittade den med perfekta mått. 1200kr var också som hittat :)


Nyckelskåpet ligger på byrån. Mycket vitt :)

Direkt efter att jag varit hemma med byrån åkte AC och jag till Lidingövallen för att gymma. Skönt. Nu sitter jag hemma hos AC och jag vi bege oss till Globen om ca 1h. 16.00 spelas damfinalen mellan Sävehof och Skövde. 19.00 spelas herrfinalen mellan Alingsås och Guif.
Jag tippar Sävehof och Guif som vinnare i de båda finalerna. Vad tror du?

Nä, dags att hoppa in i duschen. Ska möta upp Nadia i Ropsten för att gemensam åka iväg till Globen :)


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

fiiint!!

2009-05-10 @ 10:39:42
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0