Shopping (Norrtälje)

Det var ganska pasande att åka in till Norrtälje idag med tanke på vädret. Molnigt och trist. Då kan man alltid förgylla dagen med lite shopping *hihi* Vi åkte in vid 11-tiden och gick stan igenom. Egentligen finns det inte så många affärer som lockar, men en affär är speciell över alla de andra. Affären Lantstil. Den har inte en sak som jag inte skulle kunna ta med mig hem. Jag kom därifrån 700kr fattigare, men en lampa rikare. Jag köpte nämligen en lampfot och en lampkjol, naturligtvis var allt vitt :) (Bilder kommer när sakerna är på plats hemma) Lampan ska jag ha i hallen, på byrån. Det kommer bli jätte fint. I affären bredvid köpte jag en stolsdyna som jag ska ha på stolen i vardagsrummet. Vit den också - skräll? Sista shoppingen gjorde jag faktiskt på Åhléns. Jag kom ut med en blå/vit randig plastmatta som ska få sin plats i hallen. Fin fint.

Det var ganska mycket shopping idag - intensivt om inte annat. Det brukar vara så när man vet vad man vill ha :)

Ebba fick en massa godis av pappa från Djurbutiken. Så nu är det gnäll och gny här hemma. Hon vill bara ha mera hela tiden :) Precis som en unge ♥

Vi hämtade AC vid Norrtälje busstation efter att vi handlat mat. Så nu är hela familjen här. Synd att vädret är som det är. Kanske ska börja titta på filmen Despereaux (filmen om den söta musen).

Men som sagt, bilder på mina inhandlade saker kommer..i promise.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0