Pralinkurs

Godmorgon!
Så har vi äntligen kommit till torsdagen, den 5:e dagen om  h e l t  linsfri. Ögonen känns helt okej. Börjar bli lite smått nervös inför morgondagens synundersökning. Blir det operation eller inte på onsdag? *gah*

Idag ska jag ha ett lunchmöte kl 12.00 men de andra sjukgymnasterna och arbetsterapeuterna i kommunen. Har endel att göra klart innan lunch med andra ord. Alltid trevligt och bra att kunna prata med kollegor om det är något speciellt man vill ta upp.

Ikväll ska jag och tre arbetskamrater på Pralinkurs. Jipi! Pralinen börjar kl 19.00 i Upplands Väsby och som tur är har vi bil. Skönt. Jag vann en bloggtävling i december (läs om det här) och har inte använt den. Men eftersom det är roligare att gå tillsammans med någon gav jag en smartbox till en av mina arbetskamrater (i födelsedagspresent). Så vi har bokat in en kurs idag och det ska bli jätte trevligt.

Är du också sugen? Gå in på IDÈRIKAS hemsida och boka.


(Bilder lånade från Iderikas hemsida)

Tjingeling på er.

Juste jag måste ringa veterinären också!

Kommentarer
Postat av: Therese - Lurans blogg

Miljoners tack för tipset, måste nog dra iväg en beställning :-) Och så spännande det låter med pralinkurs, verkligen kul! Hoppas den blir lyckad. Kram

2009-05-14 @ 08:01:32
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: anna

Tack för att du är med och tävlar hos mig!

2009-05-14 @ 12:50:35
URL: http://www.metrobloggen.se/fashionhaggan
Postat av: Emelie

Låter riktigt skoj med pralin kurs :D och hoppas det blir operation =)

2009-05-14 @ 18:15:02
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0