Nya morgontider

Det var fantastiskt att vkna upp i morse och se. Cyklopet gjorde tydliga märken i ansiktet men jag hoppas de försvann på väg ner till tåget. Hade inte alls samma "värkade" känsla i morse, utan känner mer av torrhet i ögonen. Som tur var har jag ju ögondroppar som ska droppas i efter schema. Sedan har jag ju även kortison och antibiotika. Det kommer bli ett himla droppande hela dagarna. Jag har tre olika flaskor och från varje flaska ska jag droppa 3-4 droppar per dag. Ja ni förstår nog :) haha! Har precis varit inne på toaletten och droppat :)

Jo, eftersom jag måste gå 15.30 varje dag pga. träningarna i Nacka har jag fått ändrade arbetstider. Jag ska vara på jobbet 7.00 varje morgon *suck* Men that´s it! Detta innebär att klockan ringer 5.15 varje morgon. I morse åkte jag Lidingöbanan kl 5.58 och klev in på kontoret 6.50. Nä, jag är ingen morgonmänniska. Men ska det fungera med handbollen får jag helt enkelt börja blir det *hehe*

Annars är Anna-Carin fortfarande på landslagsläger på Bosön. Läs mer om hennes bravader här.

Jag är såå glad att operationen gick bra. Idag kl 11.45 är det återbesök hos läkaren som opererade.
16.00 ska jag till Roslagstulls veterinären och vingklippa Gonzo. Men det är faktiskt för hans eget bäst.
Sedan blir det landet!!!! Snälla - låt oss få varmare väder.

Kommentarer
Postat av: ulrika

Allt verkar mirakulöst fungera mellan Mårtensson och Plutten. Tänker på dem. Även om man säger att det är "bara en undulat" så är de fortfarande papegojor med ett oerhört rivaltänkande. Ögonoperationen gick av goda ser jag, nu kanske du förstår det jag skrev om det eviga droppandet. Kvinnan som pratade med mig och Glenn efteråt, skrattade när jag avbröt henne helt fräckt med gapande mun och lyfta ögonbryn. " Men hjälp! tror du att du skulle kunna skriva ned droppandet för jag har tappat räkningen vid droppe 10," Nu visade det sig helt klart att alla fick instruktioner med sig angående alla droppar. Ha en trevlig helg nu. Kram/ulrika

2009-05-20 @ 09:16:50
URL: http://bokstaverat.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0