Landet

Jag älskar landet
Att komma upp till landet är någon slags medicin som man kan ta om man är stressad. Det brukar passa alldeles utmärkt när det är fredag. Så är det. Då har man jobbat hela veckan och behöver komma ner i varv. :)






Juste, jag har bokat tid för Gonzos vingklippning. På onsdag kl 16 ska han klippas. Men det är bara för hans fördel eftersom han kan vara ute hela sommaren då. Onödigt att riskera att han flyger iväg. Han är ju världens härligaste fågel. Han får alltid ha kvar flygfjädrarna på höst/vinter och på det sättet bygger han muskler den tiden.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Va skoj att du får göra operationen på tis! grattis!

o va skönt att komma ut på landet, det är verkligen lugnande =) Jag måste med beställa tid för vingklippning nu om några veckor, då vi med ska ut på "landet". Så gojorna kan vara ute, utan risk för att flyga iväg... Är verkligen nojad för det, efter Mitire flög upp i granen förra sommarn =/ Men jag gör precis som du, låter dom växa ut till vintern =) det är ju ändå fågelns bästa man är ute efter!

kram!

2009-05-15 @ 22:42:51
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0