Kvällen

Mötet drog ut på tiden och eftersom min arbetsplats ligger 10 min gångavstånd från Mörby Centrum tar det lite tid. Det var hur som helst ett trevligt möte (som alltid) och de bjöds på lunch :)

Nu sitter jag här på jobbet. Jag och M ska hem till A-S snart och äta middag. Mums. Sedan ska vi åka så att vi kommer i lagom tid till pralinkursen i Upplands Väsby. Det ska verkligen bli kul!!! Jag lovar att ta lite bilder och berätta om hur det var. Jag har ganska höga förväntningar, så vi får se om de blir uppfyllda.

Nu är det snart dags att bege sig...

Kommentarer
Postat av: M A L I N

hoppas dagen har vart bra :D

2009-05-14 @ 17:31:11
URL: http://www.malinh.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0