Kvällen väntar..

Jag vet att jag har tjatat om hur trött jag är. Men så är det just nu. Vårlunchen var otroligt lyckad med god mat och underhållning. Hela 2h höll vi på totalt sätt. Man förbereder länge och sedan är det över ganska fort. Vi hade blockat fina vårbuketter och satt på de dukade borden. Det var väldigt fint. Jag hade min kamera med mig, så ni kan faktiskt få se hur dukningen såg ut. Tulpaner, påsklijor och gullvivor. *mm*

Snart slutar jag. Jag ska höra med AC hur vi ska organisera upp allt med Plutten och Ebba. Ebba ska nämligen hämtas hos mormor och morfar, och Plutten ska flyttas från AC´s lya till min.
Den som lever får se.



Ikväll blir det antagligen thaimat. Jag älskar det ♥

Mitt på dagen kom det världens hagelskur. Herregud. Vilket väder. Jag hoppas verkligen att jag har vädergudarna med mig då jag går hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0