Godmorgon

Regn, eller vad sa meterologerna? Här är det iallafall klarblå himmel och sol. Varmt är det också trots att klockan just passerat 8. Det kan nog bli en härlig dag idag :) Ska nog försöka få lite sol på näsan. Har fått instruktioner om att hela tiden ha solglasögon när jag sitter i solen. Så får väl ha det då. 

Det är ett himla droppande med ögondroppar hela dagarna. 3-4 droppar av tre olika ögondroppar. Det gäller att inte glömma. Vanliga smörjande ögondroppar ska användas 30 dagar efter operationen vilket beror på att det tar ett tag innan ögonen anpassar tårflödet. Jag är fortfarande röd i ögonen (ala blåmärken) men ser att det försvinner mer och mer. 

Igår när jag skulle gå och lägga mig drog jag ur hårtoffsen och skulle precis ta av mig glasögonen då jag kom på att jag faktiskt inte är i behov av glasögon. Hahaha!  Skönt. Det är flera gånger per dygn som jag kommer på mig själv:
"Nu ska vi åka - dags att sätta i linserna" Nej, just....
"Dags att sova, av med glasögonen" Nej just...
Hela tiden händer detta och jag blir lika glad varje gång jag kommer på att jag inte behöver dem....jipiiii!!

pa170007_1161094649.jpg

Kommentarer
Postat av: Sandra

Måste vara så otroligt skönt att slippa glasögon och linser :)

2009-05-27 @ 07:47:24
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0