Fredag (hela veckan?)

Äntligen veckans sista arbetsdag. Jihu. Ingen M idag :( Trist. Men jag överlever nog iallafall. Har mycket att göra. Hoppas verkligen att den här dagen susar iväg. Har precis skickat iväg ett sms till pappa angående hämtningen av min byrå i Västertorp. Jag har tittar runt på en massa ställen för att hitta en byrå till hallen. J a g   h i t t a d e   d e n . Perfekt storlek och precis den modellen jag ville ha - gustavianskt/lantligt. :) Får se om pappa kan hjälpa mig idag. Igår kom nämligen mitt nyckelskåp på posten. Så jag har endel att fixa med hemma :)

Träffade E.A på bussen imorse och fick tillbaka min Magnus Uggla skiva *hehe* Blev samtal och lite tankar över att samla alla tjejer och grilla när det blir lite varmare! Trevligt trevligt!



Tyvärr har ingen hört av sig angående Plutten, vilket känns jobbigt. Han är en underbart rar fågel så jag förstår inte varför man inte bryr sig. Stor personlighet. I morse satt han på min youh´ghurtsskål och mumsade musli för full kareta. haha.

Fredag - klockan är 7.40 - jobbet kallar!

Kommentarer
Postat av: Wikki

Tack för komplimangen på min blogg! Att blogga för att hjälpa hemlösa katter är det viktigaste jobbet jag har som bloggkatt! Ett sätt för mig att ge något tillbaka till katthemsorganisationen som gjort att jag har det bra i ett fint hem ihop med min kompis Nova (också katthemskatt)idag! Trevlig helg!

NosPuss Wikki

2009-05-08 @ 09:50:00
URL: http://www.metrobloggen.se/wikipedia
Postat av: Alexandra

Hej. Ja det är verkligen en söt bild. Hon är min lilla bebis. Om natten sover hon på min arm och så kramas vi hela natten. Min personliga lilla värmekudde ;) Så fort jag går upp kryper hon tätt intill husse. Så när jag kommer tillbaka (tex efter toabesök) så blir hon - törnrosa- mycket grinig när jag flyttar tillbaka henne. Jag måste slänga mig ner i sängen på min plats, annars flyttar hon tillbaka. Morgontröttare hund får man leta efter ;) Min lilla ängel. :)

2009-05-08 @ 16:41:04
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0