...


Jag är väldigt glad nu. Synundersökningen gick galant. Det tog cirka 30 min och jag fick godkänt att operera ögonen med laser. Det kommer kosta 35 000:- men det kommer vara värt varenda korvöre :) Haha. Jag fick också veta att jag är gravt närsynt. Roligt att veta - not. Glasbottnar - hehe. Men snart är alltså linser och glasögon ett minne blott. På tisdag nästa vecka har jag fått tid 14.30. Brr. Nu känner jag mig inte alls nervös, men på tisdag morgon kommer jag nog ha myror i brallan :) Gah. 

Tack för att ni höll tummarna!

Min syster - AC ska också operera ögonen, men först en vecka senare. 

Direkt efter synundersökningen åkte AC och jag till gymmet. Körde aktivt i 60 min sedan vidare till mormor och morfar ♥ Där bjöd jag på mina praliner. Hur gott som helst till nybryggt kaffe :) Det är alltid så mysigt hos mormor och morfar. Mormor brassade pannkakor så det stod härliga till och vi åt det med nykokt hallonsylt. Kan det bli bättre?

Nä, den här dagen har varit kalas!!! Verkligen.

Nu sitter jag i bilen på väg upp till landet. Nu hoppas jag på värma och sol hela helgen!
 

Kommentarer
Postat av: Karin

Vad skönt att du har ett sånt fel som GÅR att återställa med laser...kramen

2009-05-16 @ 09:14:55
URL: http://lightelegance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0