5 kamp på Grönan

Godmorgon.
Tänkte jag skulle berätta lite om besökte på Grönan igår. Det blev senare än beräknat, men alla var hur som helst på Grönan runt 20.20. När vi kom till Karlaplan för att ta bussen till Grönan blev vi smått snopna. Pga. Sthlm Marathon var nämligen all busstrafik inställd. Typiskt. Som tur var tog det inte så lång tid att promenera.

Vi köpte Gröna kortet och ett 5-kampshäfte.
I ett sådant häfte ingår 5st "spel", 2st åk samt 1 matkupong på 60:-.
199:- kostade häftet. Bra pris.

Hur som helst började vi med mat. Alla var väldigt hungriga. Därför var det ganska typiskt att vi lyckades ställa oss i den kassan där världes långsammaste tjej tog betalt. Vi stod 25 min i en kö på 5 personer. Helt sanslöst. Tackar vet jag McDonald´s. Haha. Kanske skulle Grönan värva några av deras personal?


L & jag.



5-kampen var väldigt rolig även om jag var ganska kass. Vi körde basket, häxträffen, poängplanket, vattenpistol och Kentuckey Derby.

1:a Christian
2:a Lina
3:a AC
4:a Jag

Blääää vad dålig jag var *haha* Men huvudsaken var att det var kul, och det var det verkligen!!!

Idag blir det flyttning. Ska hjälpa fd. tränare att flytta. Ska ta på mig behagliga kläder som jag kan svettas i =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul med en kväll på Grönan :) Och inte behöver man vinna heller, huvudsaken är att man har kul :)

2009-06-03 @ 11:42:08
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0