Vinst

Hej!
Sen träning ikväll med match mot JSM-laget gjorde att fyspassen fick läggas innan träningen. Hann köra både bål och hoppkoordination vilket var lagom. Matchen mot juniorerna spelades i 3ggr 20 min. Eftersom vi bara var fem spelare fick vi låna in en av deras spelare. Hur som helst lyckades vi vinna med cirka 10 mål. Kändes som att vi spelade ganska bra och satte våra lägen. Nu kan vi bara hålla tummarna för JSM-laget. Heja heja!

Nu känner jag mig törstig som bara den. Har fyllt på järndepån med blodpudding kvällen till ära :) Naturligtvis intas den här måltiden med apelsinjuice. Mm.

På vägen hem gjorde jag något pinsamt. När jag klev av bussen skulle jag knata så fort som möjligt hemåt. Det hela slutar (som ni kanske förstår) med en vurpa i snön. Piinsamt. Jag for upp blixtsnabbt och tror (eller snarare hoppas) att ingen såg mig. Det är så stor skillnad om man är tillsammans med någon, för då kan man skratta åt det.

Hur som helst. Ikväll lägger jag ut en ny tävling.

Tävla och länka gärna :)
Nu blir det TV och mys med shaite.


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

hehe...kan se det framför mig =)

2009-03-11 @ 08:01:36
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0