Vinnaren dragen

Nu har jag och Ulla-Britt dragit en vinnare i min bloggtävling. Den lycklige vinnaren har vunnit goodiebagen från Rosor På Allt.  Vinnaren är.....*trummvirvel*

Angelica

Hennes söta motivering löd:

När jag tänker på rosor så tänker jag på min gulliga farmor och det är det bästa :)


Hoppas du blir glad för de fina sakerna.

Vill passa på att tacka Ulla-Britt och Rosor På Allt för att vi kunnat genomföra den här tävlingen. Jag tror att alla kan vara överens om att rosor är väldigt trevligt - och passar allt.

Håll utkik, snart kommer en ny tävling :)

Kommentarer
Postat av: Stina-Hemma på Landet

Hej goa! Hoppas att det är bra med dig. Tack för en go kommentar!:-) Kram

2009-03-25 @ 20:44:51
URL: http://hemmapalandet.blogspot.com
Postat av: Fröken Eko

Grattis till vinnaren och tack för tävlingen :)



/F

2009-03-25 @ 21:00:12
URL: http://frokeneko.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0