Sushi

Det blev sushi efter kvällens träning. Gott. Efteråt har jag tagit en varm kopp vit choklad. Sött kan jag medela men väldigt gott. Den vita chokladdrycken fick jag av min arbetskamrat då hon var i London. Jätte snällt. Jag älskar mina kinesiska koppar. Stora och mysiga att dricka te och varm choklad ur :)


Mums. Sockerråttan Emma älskade den. Går att hitta i bra affärer :)


Min favoritkopp.

Jag håller på att kika på dokumentären om Arlanda flygplats. Helt plötsligt dyker en fd. skolkamrat/pojkvän för länge sedan upp *haha* Är det inte konstigt så säg. Han jobbar alltså på Arlanda som flygkoordinator eller nåt. Kul. Men oj vad han hade vuxit...haha...galet.

Imorgon blir det bara halvdag på jobbet. Känns skönt. 15.30 är det nämligen träning på Bosön. Jipi!

Ps. blomman överlevde och jag är såå glad. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0