Solen skiner :o)

Godmorgon. Trots att jag drog ner persiennerna vaknade jag kl 7.15 av ljuset som letade sig in i lägenheten. Men varför klaga? Jag var utvilad och det verkar bli ett riktigt kanonväder idag. Har hunnit fejja lägenheten. Man ska städa när solen skiner, man ser verkligen allt.

På förmiddagen kommer min kusin och pappas syster hit. Trevligt. Sedan tar vi en promenad upp till AC.

Vid 15.30-tiden har jag och AC bestämt träff med F och M. Det blir en härlig fika i stan. Förhoppningsvis håller vädret i sig, och kanske kan man sitta ute ? Lite sol i ansiktet skadar inte.

Många i laget klagar över mina underbart väldoftande knäskydd. (not) Jag har därför tagit saken i egna händer så nu ligger både mina och AC´s i tvättmaskinen. Bra va? Dem kommer dofta ljuvligt till på måndag :)

Nä, dags att kika runt på dagens bloggar :)

Passa på att tävla nu, för i börjar av veckan tar jag ut en lycklig vinnare av goodiebagen :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Vad tyckte du om filmen då?

Jag såg faktist filmen innan jag hade en aning om vad det handlade om, min syrra som övertalade mig. efter det så var jag bara tvungen o läsa böckerna. Och tur var väll det ;P dom är verkligen läsvärda :)

2009-03-22 @ 11:48:28
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0