Slutspelsläger dag 1

Precis hemkommen från slutspelslägret på Bosön. Tycker det börjar kännas riktigt bra nu. Alla är laddade och fokuserade. Det är nu vi ska visa alla. Direkt efter jobbet mötte jag upp pappa och AC i Ropsten. Vi åkte till AC och fikade lite innan det var dags att åka till Bosön. 15.30-17.30 var det fullt fokus på handboll.

Direkt efter var det middag på Bosön. Makaroner och köttbullar + ett stort salladsbord. Som om inte det vore nog avslutade vi med kaffe  och kladdkaka. Mums. Godismagen fick sitt  och den var nöjd.

18.30 samlades vi i en sal. Där diskuterade vi allt som våa motsåndare aldrig kommer få veta. Mummen är låst och nyckeln kastad *så det så* Inte ett ord.....
Det var iallafall ett väldigt bra möte och vi fick ut mycket av det :)

20.30 var vi klara. Kan summera den här  fredagen som en positiv dag :)

Huhh..hur ska jag kunna vänta till på söndag. Jag vill spela nu.

Vad hände det för roligt på träningen?
Ella och jag lyckades snubbla på planen. Vad vad? Ingen aning. Kanske en klisterplutt *haha*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0