Regn - regn - vad glad jag blir

När jag vaknade upp i morse var det totalt igendisat och regnigt. Egentligen ska man bara hoppa ner i sängen igen - och låtsas som att det var helg. Men samtidigt måste man tänka positivt och min tanke var nu förvinner all snö. Det kan egentligen inte bli bättre. Att jag sedan satte på mig ett par sneakers som läcker i höger tå var väl sådär - men vatten torkar så småningom.

Tiiiiisdag. Andra dagen i veckan. Vad har jag att erbjuda idag då?

Jobbet såklart. Sedan blir det taggande träning ikväll. Ska hem och titta på Heid via videoanalys. AC har redan kikat lite och förmedlat det viktigste till mig. Men man vill ju se med ena ögon också.
Jag hoppas er dag kommer bli bra.
Lite uppiggande kommentarer skadar aldrig. Blev jätte glad när jag loggade in och såg att jag hade fått hela 6st kommentarer TACK. *smile*



Fler läsare till din blogg?
Bli medlem.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0