Någon som vill ha senaste Veckorevyn?

Ögonen svider. Godmorgon. Suck.

Det glädjs att antalet läsare ökat de senaste dagarna :) Kul! Hoppas ni hittar tillbaka igen bara. Plusgrader idag gör att mina förväntningar om snöfritt ökar. Jag vill knata omkring i vårskor nu, inte några förbaskade vinterkängor. :) Jag hoppas verkligen att snön är borta till i helgen. *håller tummarna*

KÄRA LÄSARE!
Vem av er vill ha den senaste Vecko Revyn hemskickad till er helt gratis?
Skriv en kommentar i det här inlägget om du vill det.
I eftermiddag kommer jag lotta ut tidningen. Det är alltså nästa nummer av Vecko Revyn.

 We'll be back soonish!

Hahaha! Ett skratt förlänger livet. Believe me!

Nu ska jag skriva lite journal. Kanske inte det roligaste, men något som ska göras. Ser fram emot den här dagen. Innan kvällens träning ska jag försöka hinna tidigt till träningen och köra hoppstyrkan. Bja, tungt i benen men det brukar släppa efter uppvärmningen. Förhoppningsvis känns benen lite piggare idag efter gårdagens snabbhetspass :)

OBS! Glöm inte att lämna en kommentar om du vill ha ett nummer av VeckoRevyn!

Kommentarer
Postat av: mig & alice

Hejsan.



Tack för din gulliga kommentar om vårt kök :-).



Plåtburkarna köpte jag för en herrans massa år sedan på Indiska, vet alltså inte om de fortfarande har dem kvar men du kan ju kolla :-).



Guuud, så roligt att spela handboll!!

Jag har spelat i 9 år men slutade efter barnen kom...men jag kan sakna det enormt :-).



Ha en bra vecka.

Kraam

Melinda

2009-03-04 @ 11:46:29
URL: http://migoalice.blogspot.com
Postat av: Ida

Hej, vad roligt att du gillar sniglarna :) Erbjudandet står kvar. skickar mina amigurumis i vadderade kuvert så det är lite olika hur stora amigurumisarna är, ifall de ryms i det minsta så kostar de ca 20:- och det tror jag de gör. Jag ska på posten imorgon och skicka iväg några och jag har kvar färdigvirkade sniglar så om du vill kan jag skicka dem till dig redan imorgon? Du kan maila mig på ida[email protected] med adress om du vill ha dem. Kolla gärna in mina erbjudanaden som jag har kvar på min blogg under fliken "till salu" Ha det så bra!

2009-03-04 @ 12:27:16
URL: http://my.opera.com/idaskreativa
Postat av: Anonym

Hej Emma o Tack...kul att du hittade mej för nu hittar jag ju till dej...Nu ska jag kika runt inne hos dej...Kram Sussie

2009-03-04 @ 12:30:13
URL: http://mittvitastaket.blogspot.com
Postat av: Åsa

Alltid roligt med flera läsare! Jag har också ökat litegrann senaste veckorna. Kör min dagliga bloggrunda och då brukar jag kika in här :) Kram Åsa

2009-03-04 @ 15:58:06
URL: http://asalinnea.blogg.se/
Postat av: Mariekawaii

Jag är intresserad ;)

2009-03-04 @ 17:58:19
URL: http://mariekawaii.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0