Mot Malmö

Morgonträningen gick bra. Vi körde på i en timme sedan åt vi lunch tillsammans på Bosön. God wok serverades till lunch. Efter det åkte Gippe, AC, Anna, Sara och jag till Superstore och inhandlade färdskost. Frukt, godis och dricka rättare sagt. På Superstore hittade vi en jätte söt orkester :)


Komiskt nog sjöng flickbjörnen med Christer Sjögrens röst.

Direkt efter shoppingen åkte alla utom Gippe till mig. Det var skönt att hinna packa lite inför helgen. Nu sitter vi på X2000 mot Malmö. Vi kommer fram vid 20-tiden ikväll. Vi ska bo på ett hotell i Eslöv. Det ända hotellet antar jag :) Stadshotellet i bästa fall :)
Nu ska jag kolla på Rallybrudar. Någon som sett den?


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Det är mycket ändor i dag. ENDA!!!!! hotell.



Hoppas Ni har det riktigt bra!



Puss o kram



Mamma



2009-03-28 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0