Min dag

Godmorgon i snöyran.
Redan torsdag och jag blickar gladerligen fram emot helgen. Det händer väldigt mycket på lördag. Match och lagfest. Vi måste med andra ord vinna matchen för att överhuvudtaget ha kul på lagefesten (?) Direkt efter matchen åker vi in till stan och äter, därefter bär det av hem till Gippe.

Idag blir det för ovanlighetens skull (not) arbete. Ska iväg till det andra boendet i eftermiddag. Lite jobbigt, men samtidigt lärorikt och kul att få träffa lite nya boende, personal. Har redan fått en lista på göromål, men eftersom jag bara kommer vara där 1h får jag helt enkelt prioritera.

Jag har ännu inte fått min tavla som jag vann på Tradera. Hum. Vill så gärna se hur den ser ut. Sedan väntar jag med förväntning på mina virkade sniglar. Jag ska göra ett litet ljusarrangemang. Jag ska köpa ett vitt ljusfat i porslin från Åhlens. Sedan har jag köpt dekorationsstenar från IKEA och stenljus från Åhlens. Jag lovar att visa er resultatet. Sniglarna ska få snigla runt bland stenarna. Jag tror det kommer bli jätte fint :)



Nu måste jag dra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0