Middag för en slökorv

Skönt att vara hemma efter kvällens träning. Börjar känna mig riktigt pigg i kroppen nu. Efter handbollen var det snabbhetspass. Gippe,AC och jag sprang så hela hallen vibrerade. Man kunde nästan tro att en elefanthjord var i hallen. Direkt efter träningen hade jag samtal med elitkommitén angående det som varit av säsongen. Ett givande samtal. Alltid bra att få säga vad man tycker och tänker. :)

Kvällens middag var enkel men god. Gröt och smörgås. Gott. Jag orkade verkligen inte laga någon "riktig" mat.

I brevlådan kommer det både roliga och mindre roliga saker. De lite tråkigare sakerna är väl i högsta grad alla räkningar som dimper ner *suck* Den här månaden är det mycket sådant. =( Men så är det.

Imorgon är det fredag. Älskar det ♥ Imorgon kommer pappas syster och vår kusin på besök :) Trevligt trevlig. Tyvärr åker ju AC och jag till Göteborg på lördag, men på fredag kväll ska iallafall jag hem till mamma och pappa på middag.


Jag längtar till sommaren, gör du?

Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

jag ska göraen beställning från house of linnea...ska du vara med på den? så delar vi på frakten =)

2009-03-19 @ 21:32:48
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, nu börjar man verkligen längta efter sommar, sol och ledighet. Men det är man nog inte ensam om...

2009-03-19 @ 21:52:48
Postat av: Anonym

ok vi väntar =)

2009-03-19 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0