Match, träning och semelbak.

Nacka vann matchen mot Hellton! Grattis! Döl var mycket duktig och fick matchenslirare men alla av "de våra" spelade bra. Härligt. Nu blir det förhoppningsvis division 1 för dem nästa år. På vägen hem höll jag nästan på att somna på bussen. Vid 11 drog nämligen jag, Gippe och AC ut på ett 45 min löppass. Vädret var bara för underbart. Vindstilla och sol. Vem vill inte vara ute och springa då?

Nu är L, C, AC här. Vi har varit och shoppat för semelbak och taco. Jag ♥ taco. Egentligen borde jag inte säga det. Men jag har ätit taco fredag, lördag, söndag. Herregud...haha! Men det är ju så gott. Jag skulle nog kunna överleva mitt liv på taco :) Semlor skulle jag också kunna äta varje dag. Hemgjorda semlor är dessutom ännu godare, Antar att ni får se bilder på hur semlorna blev efteråt.

Nu måste hjälpa mina kära vänner med mat och bak.


Gammal bild från i somras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0