Måndag morgon

Hade lite svårt att somna igår. Tror det beror på att jag sovit så mycket i helgen. För ovanlighetens skull var det faktiskt sovmorgon både lördag och söndag :) Skönt. Jag är fullt förberedd inför kommande vecka. Träningarna rullar på, dock med mindre och explosivare fyspass eftersom det snart är slutspel. Yes vad inspirerad man blir :)

Helgen som varit kan iallafall summeras som totalt super. Hade trevligt både lördag och söndag. Älskar sådana här helger när man hinner med mycket och bara har det trevligt. Mer sådant åt folket :)

Men åter till dagen.
Ikväll blir det jobb för hela slanten och sedan raka spåret till träningen där vi ska gratta våra underbart grymma juniorer som tog JSM-GULD! Jipiii! Efter handbollen blir det antingen explosivt gym eller explosivt snabbhetspass :) Hur som helst...explosivt. Go go go!

Kära  vänner....har ni helt och hållet glömt bort tävlingen?

TÄVLA HÄR.


Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

nu har jag betalt för sniglar och det!!

2009-03-16 @ 07:53:49
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/
Postat av: Åsa

Han heter Pontus Ahlby och jag känner honom för att vi har läst en kurs tillsammans på universitetet. Någon klocka som ringer?



Ha en trevlig måndag!

2009-03-16 @ 09:14:32
URL: http://asalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0