Lördagen

Godmorgon alla pigga och glada!
Ellas 20-årsfest var riktigt trevlig och rolig. Middag med tacos och kladdkaka till efteråt var inte heller helt fel. AC, Gippe och jag mötte upp Sara vid Globen City vid ca. 17.00. Sara hade nämligen bil. Vi följde noga GPS:en - vilket till 99% gick galant ;) Tänk om vi inte haft den...vem hade hittat då? Inte jag iallafall, men så kan jag inte skryta över bra lokalsinne heller. Det var riktigt bra fart under hela kvällen. Kul att bordsplaceringen var fotografier som de tagit från Facebook.Endel hade turen att få "bra" bilder. Själv kan jag meddela att jag tillhörde skaran som fick en riktig ugly-picture. Antar dock att jag får skylla mig själv eftersom jag gör sådana bilder.

Hemgång vid 23-00-tiden. Fick skjuts av Sara till T-centralen. Skönt, vet inte riktigt hur vi hade kommit hem annars. Blev med andra ord inte så sent igår. 7.30 vaknade jag iallafall. Dagen har mycket att ge. Ett 8km löppass ska avverkas i lugnt tempo, ska kika på Nackas match och träffa C och L. Mycket trevligt.


Mitt bordsplaceringskort - men jag bjuder på en sådan här bild. Har inte så mycket annat val. *haha*

Nä, dags att börja dagen.....


Gå in här och lägg upp din banner för fler läsare till bloggen.

Kommentarer
Postat av: Nabila

Är du sugen på lite energi tillskott?

Kolla in videon då som jag lagt upp på bloggen. Det är omöjligt att sluta skratta

2009-03-01 @ 13:51:12
URL: http://nabilaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0