Lördag - dagen D

Godmorgon. Sovmorgon till 9 var väldigt skönt. Hotellfrukost var inte heller helt fel. Jag somnade som en stock igår kväll. SÅ nu känner jag mig utvilad och taggad inför slutspelskvarten nr 1. Vi ska inte vika ner oss en tum och Eslöv ska få känna på hur det är att möta oss. Vi har fått en liten planering. 11.30 ska vi ta promenad här i "stora" Eslöv. 13.00 är det lunch. 16.15 smäller det i Norrevångshallen.

Eslöv vs. Skuru

                    

AC håller på att photoshopa mig. Hemskt. Men jag antar att jag får leva med det eftersom jag gjorde om henne i går. Kika på snygg-Emma här. Haha, jag ser fasen grotesk ut. Men jag lovar. Jag ska hämnas det här.

Ahhhhhhhh...


Kommentarer
Postat av: MiaMaria

Hej!



Bokstäverna finns på Noll54 i KArlstad och kostar 75 för de stora och 10 för de små....



HA´en skön söndag!

MiaMaria

Postat av: Emelie

Sv: tack för kommentaren :)



Haha vilken bild hon hade gjort, haha!

2009-03-29 @ 11:44:56
URL: http://mymitire.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bra jobbat på planen idag!

2009-03-29 @ 18:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0