Löpning i skogen

Nu är jag hemma igen efter en dag fylld med trevligheter. Innan AC och jag åkte till mormor och morfar gick vi nämligen till mig och besökte solariet. Det var väldigt länge sedan. Jag visste att vi hade solarium i huset, men visste inte var. Idag tog vi tag i saken och lyckades hitta solariet :) För 20kr fick man sola i 30 minuter. Bra pris och ett riktigt fräscht.

Hos mormor och morfar blev det iallfall våfflor med sylt och grädde. Jätte gott. Det är så mysigt och avkopplande att vara hos dem. Ebba var också med så det blev promenad med henne också. Vid 15-tiden körde AC och jag ett lättare löppass på ca 30 minuter. Jätte härligt väder. Sedan är det så speciellt att springa i skogen.

Ska alldeles strax kika en gång till på vår match mot Eslöv. Mycket som ska analyseras och jag ska verkligen vara noga när jag tittar. Imorgon ska diskutera allas analyser. 

Annars bjuder kvällen och eftermiddag på allt annat än stress. Jag ska vara maximalt förberedd till matchen på onsdag... 


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Kan jag se den på Tv någonstans? matchen alltså. Det vore rätt kul jag som nu är allergisk mot all sport ;) Lycka till föresten, för första ggr i livet följer jag en sport:D

2009-03-30 @ 17:29:09
URL: http://bokstaverat.blogspot.com
Postat av: AC

glöm inte dina dvder som anna o sara lånade =)

2009-03-30 @ 18:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0