Karusellen

Den här veckan försvann verkligen fort. Redan torsdag. Känns verkligen kul att ha träffat C och L en vardagskväll. Det händer inte så ofta. Men ikväll är det back to buisness igen. Ska bli riktigt kul att dra igång hela slutspelskarusellen. Analyserade Eslöv igår kväll. Tittade bla. på vår bortamatch mot dem. Man ser mönster - och det ska vi ta till vara på. Ikväll blir det fokus på Eslöv och jag hoppas och vet att alla är taggade till att gå in och göra en riktigt grym träning.

Nu när våren nalkas är snart påsken här. Jag har bestämt mig för att ha påskris med en massa färgglada fjädrar :) Sedan har jag några påskprydnader sedan tidigare. Bla. en jätte söt porslinshare från Maileg.
Vad finns det då att hitta på nätet?

Kyckling
Charmiga kyklingar från Mixin.


Zinkfigurer ala påsk i 3-pack hos Fridas Gård.


Söt påskägg hos Elsas hem.

Charmerande "tuppring" passar till påskens ägg eller godis
Tuppring att fylla med godis hos House of Linnea.

När tar ni fram påskgrejerna?


Kommentarer
Postat av: GULLEFIA

Tack för att du deltog i min tävling om att vinna ett H&M Presentkort. Tyvärr så vann du inte denhär gången, men håll utkik . Snart kommer en ny tävling ! Kramar GULLEFIA ♥

2009-03-26 @ 14:14:34
URL: http://gullefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0