Hotellet

Nu ligger jag i en säng på ett hotell i Eslöv. Vi sover fyra i ett rum och det är jag, AC, Mia och Gippe som campar. Just nu tittar vi halvt på "Jag vet vad du gjorde förra lördagen". Det måste vara det sämsta tv-programmet som sänts i år. Trist. Tyvärr är det det enda (rätt mamma?♥) som finns att titta på. I och försig har Eslöv BK middag utanför vårt hotellrum. De har en storbilds-TV där de tittar på landskampen i fotboll. Inget för mig dock.

Det svider att vi förlorar en timme i natt. Fy. I och för sig får vi sovmorgon till kl 9, men iallafall.

När vi kom till Eslöv station efter att ha åkt pågatåg såg vi något väldigt sött. Från ett litet hål i marken stack nämligen en liten mus upp nosen. Ursöt. Pepparkornsögon och bara helt underbar. Anna hade som tur var Bragokex. Vi smulade sönder ett halvt kex och la precis utanför hålet. Och vips stack musen upp nosen och tog den största kexbiten.


Är den inte söt så säg....

Jag måste få ladda upp ett urfult foto på min syster. På photoshop kan man nämligen förvränga foton genom att förminska och förstora bitar av bilden. Mitt resultat.


*haha* jag skrattar så att jag gråter.....

Nä, dags att natta snart. Imorgon ska vi ta oss an Eslöv. Jag är taggad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul foto... Lycka till mot Eslöv, det här fixar ni!

2009-03-29 @ 00:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0