Glada Emma

Godmorgon kära läsare.
Vad härligt det är att vakna upp till ännu en solig och härlig dag. Man blir glad och pigg av det här vädret. Fåglarna kvittrar och det är faktiskt vår nu. Jipi. Snart börjar solen värma marken och vi får se tussillago i alla diken :)

Grattis till Christian som fyller år idag och till Lina som fyllde år igår. Hipp hipp hurra!!


Idag är det "vanligt" jobb fram till lunch sedan stormöte hela eftermiddagen. Den stående frasen "hur ska jag kunna sitta still" är ett faktum. Men det brukar gå. Igår analyserade jag Heid genom att titta på video. Det kommer helt klart bli en tuff drabbning. Dem har både snabba och starka spelare, så vi måste verkligen vara på tårna. Vi kan iallafall inte skylla på moroten. Vinner vi över Heid har vi nämligen en avgörande match mot Skövde där frågan är - blir vi 4:a eller 2:a i årets elitserie? Fy vad taggad jag blir när jag tänker på det. Men som sagt...först ska vi vinna över Heid för att ens ha chansen :)

Rosor På Allt passar alldeles utmärkt att nämna så här i vårtider. Eller vad sägs om dessa fina....


Härliga vårkvällar med te?


När vårskymningen faller...


När rummet ska fyllas av rosdoft.

Rosdoften och mycket annat kan du vinna i min bloggtävling som Rosor På Allt sponsrar.
Mycket bra tävling där alla kan delta, vare sig du har blogg eller inte.
Delta här genom att skriva vad som är bäst med rosor.

Kommentarer
Postat av: C

vi tackar dig =)

2009-03-19 @ 19:03:00
Postat av: Alexandra

Åh jag var så glad i morse oxå. Dock inte så glad i eftermiddag, men blev glad av alla underbara människor det (faktiskt!) finns här i världen.

Kram på dig!

2009-03-19 @ 20:55:54
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0