Fääärdig

Kvällens träningspass blev helt klart inget jag hade planerat men det var skönt att få köra själv. Intervallerna gick bra. Det var till 99% bra väglag och det kändes riktigt bra. Efter löpningen blev det ett besök på gymmet. Körde triceps, mage, bål och axlar. Allt är ett plus :) Tog sedan bussen hem och har nu duschat varmt. Brr vad kallt det är ute.

Direkt efter jobbet mötte jag och syster upp varandra för lite shopping i matbutiken :) Fick med mig en blomma hem också =) Kruka till det och nu står den så fint på köksbordet :)





Jag kommer inte ens ihåg vad blomman heter, men jag gillade färgen på den. Söt som socker.

Jag lyckades faktiskt nysta mig in hos syrran ikväll. Det bjuds på rotfrukter i ugn och till det serveras det kyckling. Yummi. Det är jag helt klart värd efter kvällens träning :)

Dags att bege sig....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0