Explosivitet

Godkväll!
Hur mår ni allesammans? Jag mår bra. Sitter och tittar på mästa mästare som går på svt. Ganska kul program. Tyvärr tycker jag alla bra program går på onsdagar. Efterlyst, det okända och nya program som diagnos okänd och leila på landet. Dåligt. Men jag tror jag överlever :)

Kvällens träning hölls tillsammans med u-laget. Dem var inte heller så många vilket gjorde att det blev ganska lagom med spelare. Efter handbollen körde AC och jag snabbhetspasset. Skönt att få lite explosivitet i benen. Per (lagledare) stod för startskottet vilket var kanon eftersom man får träna starter då med.

När jag klev av bussen hemma hörde och såg jag glassbilen. Wow tänkte jag. Lever glassbilen verkligen kvar. Trodde den var utdöd för länge sedan, men icke.



Dags att diska *gah* Jag längtar tills jag gör om hela köket och sätter in en diskmaskin.



Kommentarer
Postat av: Anna-Carin

Nu har jag laddat hem RallyBrudar...fy tusan vad kul...

2009-03-03 @ 21:52:06
URL: http://annacarinpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0