Emmas tråkiga...

middag håller just på att intas. Det blev något jox med köttfärs och makaroner. Men ibland känner jag bara att det viktigaste är att man blir mätt. Kände mig riktigt pigg i kroppen idag på träningen. Herregud, kan man vila sig iform? Har faktiskt haft en larvigt lugn helg. Men ibland vill kroppen ha det också =)

Just nu är det "Simon and Thomas" på TV. Inredningsprogrammet med de två karlarna :) Dem inreder verkligen sällan snyggt. Ser mest hemskt ut om man utgår från min inredningssmak. Jag vill ha en massa vitt medan dem har de mest hemska färger och mönster. Vad krävs egentligen för att man får kalla sig inredare?


Så här ser det ut när Ebba har smygit sig upp i mammas och pappas vita soffa. Hihi. Men ingen i familjen har hjärta att säga åt henne och det vet hon. Klart hon får mysa i soffan ♥


Så här ser det ut när Gonzo ska vara med och plocka ur diskmaskinen. Alltid hittar han något att leka med :) Den här gången var det en del av mixern :) Plutten.

Nä, fortsätt tävla kära läsare. Alla kan vara med!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta Gonzo =) det älskar mina gojor med och göra, diskmaskinen är skoj!

2009-03-16 @ 22:37:17
Postat av: Alexandra

vilken rolig och bra blogg!!!! Kolla in min blogg



www.dinegnabur.blogg.se

2009-03-16 @ 23:07:03
Postat av: Katta & Doriz

Jisse så söt hon är Ebba! Ganska lik min Dogue de Bordeaux i vissa tillfällen.

Min lille Putte fyllde 12 år igår. Han fick kalasa på pannkaka och hallonsylt. Lycklig gojja blev det!

2009-03-17 @ 02:37:33
URL: http://www.kattarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0