Dagen D

Jag ♥ fredagar. Någon som inte gör det?

Jag hoppas verkligen att den här arbetsdagen går i hej dundrande fart. Ikväll ska jag hem till mamma och pappa på middag. Pappas syster och min kusin är på besök från Öland. så det ska bli riktigt trevligt att träffas.

Igår damp en avi ner i min brevlåda. Blev genast nyfiken. Tror det är de virkade sniglarna som jag beställt och de virkade turtles som AC beställt hos Ida. Ida virkar jätte fina saker. Man kan göra beställningar på hennes blogg. Beställning eller inte, så skulle jag iallafall rekommendra er att kika in på hennes blogg. Fantastiskt duktig!


Hon har till och med tagit bild på de små liven ♥

Jag lovar att visa bilder från min lägenhet, var jag placerar dem osv. Jag bara älskar dem. Antagligen får de snigla runt på avlastningsbordet eller tv-bänken. Det kommer hur som helst bli fint med dem. Är det på våren sniglarna kryper fram ur sina boningar? Tack Ida för den lilla extra :)

Nu längtar jag efter att få köpa påskris och påskliljor. Mysigt med alla färgglada fjädrar.

Tyvärr leder jag inte auktionen på tavlan längre. Jag kommer inte lägga något mer bud med tanke på att priset springer iväg så med frakt och inramning. Men det kommer alltid fler tåg. Många fina tavlor finns trots allt.


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilka gulliga turtles :)

Hoppas du får en underbar fredag :) Kraaam

2009-03-20 @ 08:42:19
URL: http://triquetra.blogg.se/
Postat av: GULLEFIA

Hihi okej :D du vill inte bli medlem via länken eller länka till inlägget? Kram ♥

2009-03-20 @ 09:04:17
URL: http://gullefia.blogg.se/
Postat av: Emelie

Guuuuuu va söta dom var!!! :D

2009-03-20 @ 21:53:12
URL: http://mymitire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0