Baktime - muffins

Söndagar är riktiga bakdagar. Då har man tid att i lugn och ro rota fram ett trevlig recept i bakböckerna. Jag tittade lite i mitt skafferi och fann en påse minimarschmallows som jag behövde göra något med. Eftersom jag inte hittade något recept i mina bakböcker sökte jag på nätet och fann ett trevligt recept på marschmallowsmuffins :) Kika in här.


Inköpta för ett tag sedan - och idag var det dax att göra något med dem :)


Pluttarna i ugnen. Nu inväntar jag att de ska smälta :) *mm*


Fin va *haha*

Nu har jag gjort en smoothi på vaniljyoughurt, ananas, jordgubbar och kokosflingor som jag ska inta till min muffins. Det ska jag stå mig på under den kommande 8km rundan :) Mysigt värre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0