Att motstå

Mitt godislöfte håller i sig och jag klarar det galant måste jag säga. Den värsta tiden att stå emot är dock nu på eftermiddagen. Eftermiddagsfikat med andra ord. Tilldetta intas alltid fikabröd. Men inte för mig som sagt. Idag har jag verkligen fått hålla mig i kragen. Det bjöds nämligen på kaka med smörkräm - åhhh - hur gott är inte det?




Haha! Några smörkakor ska inte kunna få mig att bryta löftet. *haha* Nä, dags att tänka på annat än sött...annars blir jag väl galen snart. Jag är faktiskt världens största sockerråtta, egentligen.

Kommentarer
Postat av: Hanky,

Hahah!

Lycka till med godislöftet!

Jag ska snart börja med mitt ;)



/H,

2009-03-11 @ 15:31:28
URL: http://skogaleen.blogg.se/
Postat av: Danne

skulle bara meddela att det fortfarande inte har kommit någon vinst till mig :-( ring/fotlänk :-(

2009-03-11 @ 18:32:53
URL: http://www.metrobloggen.se/Danne67
Postat av: ULLAAA

JAG SER EN VIT BAJSMUFFIN! HÄRMAPOR :D HAHA

2009-03-11 @ 21:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0