Välkommen!

Här med vill jag välkomna solen som valt att kliva ut ur sitt hölje. Visst är det underbart? Jag kommer sitta inomhus hela dagen (nästan) men det spelar ingen roll. Man blir både piggare och gladare av lite sol och värme.

Gårdagens träning gick bra. Det blev tillslut löpning (långdistans) och hoppkoordination eftersom kroppen kändes som den gjorde. Blev en tur till Bosön. Fleecetröjan var inte alls varm, vilket verkligen bevisar hur kallt det var utomhus. Brr.

Idag kommer det bli en stressig dag. Förrutom det vanliga arbetet har jag bokat in två träffar/möten. En uppföljning av förflyttningsutbildningen och en introduktion till sjukgymnasten som ska jobba för mig i sommar. phu. Dessutom måste jag stressa iväg till träningen för att hinna köra ett löppass innan handbollen början kl 17.30. Efter handbollen är det sedan PUP (personlig-utvecklings-plan) möte med J. Wroom. Efter det är det raka vägen hem och laga någon snabb middag och sedan packa till Öland. *flämt* Jag är stressad nu eftersom jag vet hur stressigt det kommer bli.

And you thought there was stress in your life ...
Jag ska verkligen försöka att inte stressa.
Andas in, andas ut.

Hoppas ni får en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0