Blev ingen handboll :(

Vad hände med vädret? Solen skiner och det är klarblå himmel. Ändå blev det ingen utomhushandboll på Tollare. Mitt på dagen såg det nämligen inte så lovande ut och det blev inställt. Men eftersom jag och Ac ändå skulle ut till Nacka och hämta löpargrejer körde vi ett tufft gympass. Pju. Jag är helt slut.

Känns otroligt skönt att förflyttningsutbildningen är checked :)  Imorgon är det fredag och sedan stundar en trevlig helg. Full med handboll. Utomhus. Sol (?) Jag ska dansa soldansen hela fredagen.

Är hemma hos mamma och pappa nu. Gonzo är helt i sett esse. Han tar min mobil som ligger på vardagsrumsbordet...och släpar den  till bordskanten för att i nästa sekund droppa ner den. Duns. Det är väldigt roligt att kasta ner mobiltelefonen på golvet. Suck. Är det Gonzos vårkänslor som sprudlar?

Har hämtat mitt Buzzadorpaket i dag. 12 33cl flaskor med Orangina.
Jag lovar att läsken ska utvärderas här på bloggen :)



Kommentarer
Postat av: Stefan

Jag fick också denna kampanj, ska bli gott att testa :-)

2009-06-11 @ 22:00:15
URL: http://www.bloggjakt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0