Denna dagen

Godkväll.
Dagen har varit riktigt bra. Tyvärr har väl inte vädret varit bra, men lite växlande molnighet iallafall. Var inne en runda i Borghom och kom hem med bokstöd och ett par Adidasshorts. Var tvungen att köpa ett par träningsshort eftersom jag lyckades glömma packa ner det. Men 125:- var helt okej pris. Bokstöden har jag kikat på tidigare. De är av trä och står i bokstäverna "RE" och "AD"



Jag gillar bokstäverna jätte mycket. Det ska bli kul att se hur de ser ut i bokhyllan :)

Kvällen har faktiskt bjudit på sol, så jag har suttit och slappat lite i solstolen. Ebba har också fått följa med på en runda. Hon är underbar och visar så duktigt när hon behöver gå göra-behov-promenad.


*gäsp*


Gonzo med sin mini-dammsugare :)

Nu är det fotboll på TV. Riktigt ala sommar!

Kommentarer
Postat av: Johan

Bra köp ! ;)

2009-06-21 @ 18:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0