Umpa pumpa

Godkväll. Den regniga kvällen blev ganska solig till slut. Hoppas morgondagen också startar som kvällen slutar :)
Veckans tredje handbollspass var såklart bra. Men tänk att man kan få så "ont" bara för att man hållt upp med handbollen i några veckor. Tänk vad mycket stryk kroppen tar egentligen. Tänk hur mycket stryk kroppen tar på en match. Hjälp. Hoppas kroppen inte tar illa vid.

Efter handbollen körde jag och syster ett gympass i hallen. Nu ska vi ligga på 85-90% av max och inte klara det sista repset. Herregud. Men det kommer ta otroligt mycket och vi kommer bli starka som oxar. Mitt baspass bestod av:

- Bänkpress
- Knäböj
- Frivändning
- Båltwist på boll
- Båltwist med skivstång
- Kickstöt (stöt)
- Svärdet med gummiband


Passet tog ganska lång tid vilket också kan bero på att vi testade vikter samt pratade endel med Marius (fystränaren).
Efter träningen fick vi skjuts av M hela vägen till Ropsten. Hur snäll får man vara? Vi var så tacksamma och det underlättade verkligen när det gäller kvällsbestyren. Middagen med lax och nudlar blev yummi.


Äta bör man - annars dör man

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Va duktig du är som tränar så. Det gör ju inte jag längre. Är bara trött och stressad nu. Ska sätta igång igen i helgen.

Ja, tentaångesten är på topp nu. Fy fan. Jag lär inte klara mig, så jag satsar hårt på omtentorna i augusti istället. Känns som jag behöver vila upp mig innan jag tar i tu med det. Kommer prestera bättre då.

Stor kram på dig

2009-06-03 @ 22:00:33
URL: http://triquetra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0