Trött morgon

Jag ska försöka vara pigg. Jag ska. Men jag är trött som en död fisk. Men jag ska försöka vara pigg.

Jag har ont i axeln, vänster knä, båda ljumskarna - men  V I   V A N N   G U L D  mot några puckon från Lettland. Det är verkligen värt blåmärken, skrapsår och smärta. Speciellt när man spelar med så underbara lagkamrater :)

Idag är det veckans tråkigaste dag - måndag. Vädret är skit och jag ska köra skiten ur mig efter jobbet. Har inte planerat klart träningen till 100% denna veckan. Men antagligen blir det gym och hoppkoordination idag på Bosön. Syster Yster ska nämligen dit och prata sommarträning med landslagets fystränare.

Kan ni förstå att Eken Cup fortsättter idag? Det är tunering både måndag och tisdag. Stackars ungar som ska spela.


Bild lånad från www.ekencup.se

Nu ska jag njuta av att jag får sitta på kontoret och att jag slipper vara ute i lervällingen.

Tack till kommentarerna förrsten, alltid kul att få lite respons :)
Har lite fler bilder från Eken Cup - vill ni se?

Kommentarer
Postat av: Lady Thirty

kul att du hittade in till mig :)

tyvärr avslutades tävlingen igår och vinnaren presenterades nu på morgonen, men fortsätt gärna kika in hos mig för vem vet kanske blir det en ny tävling i framtiden :)



ha et gott!

2009-06-15 @ 08:54:17
URL: http://ladythirty.blogspot.com
Postat av: Marcus

Bilder är alltid kul...

2009-06-15 @ 09:31:27
Postat av: Therese - Lurans blogg

GRATTIS till guldet - så kul. Förstår att det måste värka i kroppen... KRAM

2009-06-15 @ 10:21:55
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: emma henry

ja vi vill se :)

2009-06-15 @ 11:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0