Tidig träning

Det är midsommardagen och jag har redan kört ett av veckans fyspass. Redan vid 10.30 var jag och syster på vägen. Det var pyramidintervaller på schemat. Urk för dessa intervaller, men jipi för att det är avklarat. Kändes helt okej, om det inte hade varit för att himlen öppnat sig och det bara öste ner regn. Kom in som en dränkt katt. Blä. Tröja, löparbyxor och skor var totalt genomblöta. Inte en torr fläck någonstans.

Snart ska vi iväg till Borgholm. Det blir en ride dit idag också. Såg en klocka och en spegel som jag var intresserad av. Får se om jag shoppar loss ;)

Tack "Kalle Klättrare" och "Öjje Öland" *blink* Mer kommentarer år folket *haha*

Kommentera på!!

Ha en bra midsommardag. Min har börjat på bästa sätt.

Kommentarer
Postat av: Farah O

Hej, jättekul att ni spelar handboll å så men måste ni springa runt i just min trädgård!?

2009-06-20 @ 18:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0