Snart buzzning

Som jag skrivit i tidigare inlägg har jag fått äran att vara med i en Buzzador kampanj för läsk/juice Orangina. Ska bli riktigt spännande att testaderas dryck. Självklart kommer jag göra utvärdering av läsken här på bloggen. Bilder lovas också. Såg att paketet äntligen har sorterats, så snart kommer nog ett sms om att jag kan hämta ut paketet.

Nästan 7kg väger paketet. Jises! Får nog försöka prata med pappa om han kan skjutsa mig till macken när det är dags.

Jag ska lta vänner och bekanta testa. Ska även ta med mig till jobbet.
Det ska bli rktigt kul!

Är du inte medlem i Buzzador?
Vill du bli medlem i Buzzador?
Skriv in en kommentar så kan du bli medlem via mig :)

kram

Kommentarer
Postat av: Stefan

Stora paket är skoj :)

2009-06-11 @ 22:01:47
URL: http://www.bloggjakt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0