Orangina - buzz

Som jag tidigare berättat fick jag hem 12 st 33cl flaskor av Orangina. Orangina är en läsk med riktigt fruktkött i. Den laserades första gången på 30-talet men är nu alltså åter i affärerna. Trevligt värre.



Jag har som sagt testat den här produkten :) och tänkte sätta lite + och - på produkten.

+ Lätt kolsyrad
+ Fruktkött
- Flaskans utseende

- Lite fruktkött

Jag tycker faktiskt ni ska prova Orangina. Skulle jag gå in i affären och välja mellan en Cola och Orangina skulle jag garanterat välja Orangina. Cola är gott, men Orangina smakar mer naturligt. Men som sagt, lite mer fruktkött hade inte varit fel.

Mer Orangina åt folket ;)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad kul :) Jag gillar inte fruktkött men ska nog testa den där ändå ;)

2009-06-17 @ 13:31:34
URL: http://sandrajjj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0