Öland

Godmorgon!
Idag är det sista dagen på jobbet innan semestern. Känns riktigt skönt. Ska bli underbart att träffa mormor, morfar och Ebba ♥  Det traditionella midsommarfirandet med familjen slår allt. Hoppas solen kan visa sig en aning också. Vem vill sitta inne och uggla? Så efter jobbet blir det raka vägen hem för att packa det sista. Måste också inhandla lite färdskost. Har faktiskt några filmer som jag tänkte titta på under alla timmar i bilen.





Men först ska jag faktiskt beta av ett arbetspass. Har mycket att göra eftersom det är sista dagen.

Idag är det alltså träningsledigt. Veckans enda lediga dag. Jag ska försöka njuta så mycket jag kan. Resterande dagar är det tuff löpträning med inslag av hoppstyrka. Gah. Men det känns som rena lyxen eftersom man inte ska jobba utan kan lägga in träningen precis när man vill :)

Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0